PublikacjeAndrzej WandzikJAK ZARZĄDZANIE MARKĄ MOŻE PRZYCZYNIĆ SIĘ DO ZWIĘKSZENIA WARTOŚCI MARKI (KAPITAŁU MARKI)GLOBALNA INTEGRACJA ZWANA „THE CEMEX WAY”ODPOWIEDZIALNOŚĆ CZŁONKÓW WŁADZ SPÓŁEK PRAWA HANDLOWEGOGAZ JAKO ELEMENT BEZPIECZEŃSTWA ENERGETYCZNEGO KRAJUW BIZNESIE JAK W BRYDŻUZbigniew ZasadzieńSYSTEMOWE PODEJŚCIE DO ZAGADNIENIA KREDYTOWANIA KONTRAHENTÓWKONTROLING – NAJLEPSZY PRZYJACIEL MENADŻERAJacek MazurkiewiczEFEKTYWNOŚCI SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ ISO/TS 16949FORMALNA JAKOŚĆANKIETA W WARUNKACH NIEPEWNOŚCINIEPEWNOŚĆ METODY FMEANADPRODUKCJAANALIZA WSKAŹNIKA POZIOMU WADAWARYJNOŚĆ W CIAGŁEJ LINII PRODUKCYJNEJBADANIA EFEKTYWNOSCI SYSTEMU ZARZADZANIA JAKOSCIA – ISO 9000ADVANCED FMEA BASED ON COSTS – C-FMEASYSTEMOWE PODEJŚCIE DO ZAGADNIENIA KREDYTOWANIA KONTRAHENTÓWŹródła InternetoweZRÓWNOWAŻONY BIZNESZARZĄDZANIE RYZYKIEM W PROCESIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU BIZNESUWIZJA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU DLA POLSKIEGO BIZNESUNOWOCZESNA FIRMAAKCJONARIAT PRACOWNICZY W POLSCELOGO W SIECI – SYSTEMY IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ DLA BIZNESÓW INTERNETOWYCHPRYWATYZACJA PRACOWNICZA NA ŚWIECIE – RAPORT MGMODELE BIZNESOWE E-USŁUGMARKETING I REKLAMA W INTERNECIEBIZNES PLAN – DLA ROZPOCZYNAJĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄBIZNES PLAN – PORADNIKBIZNES PLAN – WZÓRPRAWNE ASPEKTY PROWADZENIA STRONY INTERNETOWEJKonferencjeJAK ZOPTYMALIZOWAĆ KOSZTY W FIRMIE BEZ REDUKCJI ZATRUDNIENIAGDZIE SZUKAĆ SZANS NA ROZWÓJ I JAK DZIAŁANIA ZARZĄDZAJĄCYCH PRZEKŁADAJĄ SIĘ NA WARTOŚĆ FIRMY?INNOWACJA W MODELU BIZNESOWYMNIEBEZPIECZNE KLAUZULE W UMOWACH INWESTYCYJNYCHFINANSOWANIE ROZWOJU POPRZEZ EMISJĘ PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCHOCENA WARTOŚCI FIRMY – WYCENA PRZEDSIĘBIORSTW (Perspektywa inwestora)NOWE TRENDY W ZARZĄDZANIU OPERACYJNYM – PRZEJŚCIE Z ZARZĄDZANIA „RĘCZNIE STEROWANEGO” DO EFEKTYWNIE ZARZĄDZANEJ FIRMYOBLIGACJE KORPORACYJNEJAK ZARZĄDZAĆ RYZYKIEM PODATKOWYM?PUŁAPKI WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ – CASE STUDIES